Процедура гігієни порожнини рота

«Скелети вашої шафи під надійним замком»

Не варто боятися звернутись за допомогою до дантиста навіть якщо у вас дуже делікатна проблема, всі процедури безболісні, а всі пацієнти та проведені втручання не піддаються розголосу.Призначення гігієни полягає в профілактичній допомозі.

Наші лікарі ретельно оглядають пацієнтів на ознаки захворювань порожнини рота і проводять професійне чищення зубів, щоб зберегти ваші зуби та ясна здоровими.Регулярна чистка зубів є одним з найбільш ефективних способів, щоб уникнути лікування захворювань ясен, перш ніж вони прогресують до більш важкого запалення (парадонтиту).

Ваш лікар є експертом в очищенні ясен та зубів, видаленні зубного нальоту і зубного каменю, які не видаляються самотужки щіткою чи зубною ниткою.

Що відбувається на вашому першому візиті гігієни?

Після заповнення медичної картки ви і ваш лікар обговорите бідь-які проблеми, перш ніж почнеться процедура. Голова і шия оглядаються на предмет запалення. Ясна оцінюються і визначається потрібне вам лікування: повна чистка, хірургічне втручання або глибоке очищення. Під час очищення ваш лікар буде використовувати ультразвуковий скелер, ручний скелер, зубну нитку, поліровки та інш.

Як часто я повинен відвідувати свого гігієніста?

Рекомендується, щоб ви проводили чистку зубів кожні шість місяців. Пацієнтам, що мають високу схильність до захворювань пародонту, може бути рекомендовано частіше відвідування.

Всі процедури ми проводимо сучасним обладнанням, тому клініка «Стоматологія для всієї сім’ї » запрошує Вас на консультацію за адресою: Проспект Перемоги 119А.

Описание изображения